1. "У кожної людини є сонце. Тільки не треба його гасити.” Сократ
2. Знай, люби, розумій, поважай! Тільки той може бути вчителем, хто має добре серце і душу.
3. ”Ніщо велике ніколи не було досягнуто без ентузіазму та любові” Р. Емерсон
4. ”Скільки б ти не жив, усе життя треба навчатися” Сенека.
5. Будь майстром, поетом, художником у справі яку ти робиш (Сухомлинський)
6. «Відкрити в кожній дитині душу творця, дати їй змогу пробудитися і розквітнути».
7. Я вибрала долю собі сама.І що зі мною не станеться – у мене жодних претензій нема до Долі – моєї обраниці (Ліна Костенко).
8. «Щоб бути хорошим вчителем, потрібно любити те, що викладаєш і тих, кому викладаєш».
9. Вчитель – це професія, захоплення, мистецтво, праця, які потребують лише любові і натхнення.
10. "Любити життя і цінувати кожну його хвилину. Нести радість. У книгах шукати істину, у людях – мудрість.”
11. Життєва позиція – йти вперед і ніколи не зупинятися на досягнутому.
12. «Будь терплячим в очікуванні дива від дитини, будь готовим до зустрічі з ним»
13. Вчитель – це професія, захоплення, мистецтво, праця, які потребують лише любові і натхнення.
14. «Будь терплячим в очікуванні дива від дитини, будь готовим до зустрічі з ним»
15. Дитина в класі. Дитина з душею, даною Богом, проходить свій земний шлях у спілкуванні зі мною, удосконалюючись і удосконалюючи мене.
16. «Навчати та виховувати так, щоб у кожному дитячому серці запалити вогник пізнання, мислення, добра».
17. «Добро не зникає безслідно, а повертається до нас».
18. «Підтримуйте в дітях бажання до оновлення, якщо ви хочете виховати в них риси нової людини»
19. «Справжнього вчителя можна уявити собі тільки в постійному вдосконаленні» Сухомлинський.
20. "Жодна велика перемога неможлива, якщо їй не передує мала перемога над собою» (Леонов Л.).
21. Учень – це не посудина, яку потрібно заповнити, учень – смолоскип, який треба запалити.
22. Щоб дати іскру світла учням, учитель повинен ввібрати в себе сонце
23. Вимогливість до учнів у поєднанні з повагою до їхньої особистості.
24. Якщо шукати в усьому любов, вона обов’язково знайдеться.
25. Мелодія починається з першої ноти, саме вона визначає її характер. Початкова школа – своєрідна перша нота шкільного життя
26. Відкрити в кожній дитині душу творця, дати їй змогу пробудитися і розквітнути.
27. Учитись важко,а учить ще важче, але не мусиш зупинятись ти. Як учням віддаєш усе найкраще, то й сам сягнеш нової висоти.
28. Якщо до вогника натхнення вчителя додати іскорку бажання дитини, то отримаємо спільне багаття творчості і фантазії.
29. Я вірю в себе. Я вірю в дитину. Я вірю в свою справу.
30. Дитина повинна приносити зі школи радість.
31. «Якщо ви володієте знаннями, дайте іншим запалити від них свої світильники», «Я вчитель від Бога. І співпрацівник у Бога»
32. Вміння знаходити обдарованих та здібних дітей – талант, вміння їх вирощувати – мистецтво, але найважливішим є любов до дитини.
33. Зробити працю школяра джерелом розумового задоволення і духовної радості.
34. Гра – це величезне світле вікно, крізь яке в духовний світ дитини вливається живлющий потік уявлень, понять про навколишній cвіт.
35. Вимогливість до учнів у поєднанні з повагою до їхньої особистості.
36. Що може буть дорожче, ніж дитя, Якого любиш ти до забуття? Але піднять його на власні ноги -для цього треба все життя.
37. "Жити, щоб здорових дітей ростити, успіхам, діям творчим їхнім радіти”.
38. Любов виховується любов’ю, доброта – добротою, життя — життям, найгірше – це втратити віру.
|