Переглядів:
384
|
Додав:
манюня
|
Дата:
25.03.2019
|
|
Переглядів:
324
|
Додав:
манюня
|
Дата:
25.03.2019
|
|
Переглядів:
359
|
Додав:
манюня
|
Дата:
25.03.2019
|
|
Переглядів:
364
|
Додав:
манюня
|
Дата:
25.03.2019
|
|
Переглядів:
376
|
Додав:
манюня
|
Дата:
25.03.2019
|
|
Навчання грамоти
1. Словникова робота
Вивчити напам`ять словникові слова, які пишуться з буквою ґ, вміти їх читати писати, списувати
Аґрус, ґава, ґазда, ґаздиня , ґанок, ґатунок, ґвалт, ґедзь, ґирлиґа, ґрати, ґрунт, ґудзик, ґуля, дзиґа, ґвинт, ґречний, ґелґотати, ґрунтівка, ґердан .
Вивчити напам`ять словникові слова, вміти їх самому записувати під диктовку
Бабу́ся, бджола́, вира́зно влі́тку, воро́та гу́мка,ґа́нок, ґру́нт, ґу́дзик, джмі́ль, дзи́ґа, дзьоб, діду́сь, за́гадка (і зага́дка), зозу́ля, ім'я́, їжа́к, квати́рка, Ки́їв, леле́ка, ліні́йка, ля́лька, нови́й, о́лень, оліве́ць, папі́р парасо́лька, по́друга, посере́дині, Украї́на, украї́нська, фарту́х, цуке́рка, цу́кор, я́кір.
2. Списування
Списат
...
Читати далі »
Переглядів:
637
|
Додав:
манюня
|
Дата:
31.01.2017
|
|
Переглядів:
492
|
Додав:
манюня
|
Дата:
30.01.2017
|
|
Пам’ятка-алгоритм «Вчись списувати»
1. Уважно прочитай слова, речення, текст, які будеш списувати.
2. Подумай, чи є там незрозумілі тобі слова. Якщо є, запитай учителя.
3. Списуючи, продиктовуй собі кожне слово, читай, як написано.
4. Звір свій запис з тим, з чого списував.
Віршована пам’ятка «Як списувати текст»
Щоб правильно текст списати,
Треба його весь спочатку прочитати.
Подивися, скільки речень та яких.
Визнач коми у простих і складних.
Пильно кожне речення читай
Та знайомі орфограми помічай.
Як запишеш – за підручником звіряй,
Помилок у зошит свій не пропускай!
Переглядів:
634
|
Додав:
манюня
|
Дата:
15.11.2016
|
|
ЗВУКИ І БУКВИ
«ВПІЙМАЙ ЗВУК»
Учитель називає ряд слів. Якщо учень почує потрібний звук, то плескає в долоні. (Слова добираються так, щоб звук був у різних позиціях).
«НАЗВІТЬ СУСІДІВ»
Назвіть сусідів звука (а) в таких словах: басейн, плащ, залізо, упав, комахи, каже, драбина, жайвір, малий, гай…
«ВЕРЕДЛИВИЙ ЗВУК»
Жив собі, був собі звук у словах, завередував і втік. (Наприклад: звук К). Потрібно його впіймати і поставити на місце. (-іт; -аштан; -віти; -рокодил).
«ВІДЛУННЯ»
Учитель називає слова, а діти хором повторюють останній склад. (Наприклад: ромашка –ка, книга – га, ліс – ліс).
«ЯКИЙ СКЛАД ЗАГУБИВСЯ?»
(Наприклад: дівчин--, хлоп--, ді--, де- -во, со- -ка).
Переглядів:
542
|
Додав:
манюня
|
Дата:
02.11.2016
|
|
Спробуйте швидко-швидко промовити такі скоромовки:
***
Бабин біб розцвів у дощ -
Буде бабі біб у борщ.
***
Бобер на березі з бобренятами бублики пік.
***
Боронила борона по боронованому полю.
***
Босий хлопець сіно косить,
Роса росить ноги босі.
***
Був бик тупогуб,
Тупогубенький бичок.
У бика була тупа губа.
***
Був господар, був господар,
Та й розгосподарився.
***
Був собі цебер, та переполуцебрився на полуцебренята.
***
Був собі паламар, його діти паламаренята перепаламарилися.
***
Був собі цебер, перецебрився, мав діти цебренята перецебренята.
***
Бук бундючивсь перед дубом,
Тряс над дубом бурим чубом.
Дуб пригнув до чуба бука -
Буде букові наука.
***
Бурі бобри брід перебрели,
...
Читати далі »
Переглядів:
433
|
Додав:
манюня
|
Дата:
28.09.2016
|
|
|